Case?Kes?keskeskes..

8 01 2009

penatnya wat kerja arini…
letih ~~~~~~~~
berturut2 datang info masuk ke dalam RAM otak aku hari ni…
macam2 ceghita macam2 kes yg dapat..huhuh
kes datuk2 dpt slow akses la..(aaisyy..anak dato’ xpe gak.)….kes kna siapkan report “tuut” lah “tiit” laH..kes member aku nk  transfer cikgu ke semenanjung la..(isk.isk..kesian member aku..sabar ye..)

Upper_kes??..lower_kes!
skang (17:15pm) otak aku dah rasa congest..performance dah degrade..
kalo la aku boley generate report utilization RAM otak aku ni
mau cecah 90% util IN dan util OuT…hohoohoooo…
Camner nak wat neh?
Layan biskut Tiger kah?
Atau minum SOYA soy Talk?
Atau……adeh..xleh pk nk layan appe dah..nk balik umaHH..mlm ni layan lagi citer 3 daddies and 1 mommy 8TV…lalala…adioSSS

Actions

Information

Leave a Reply

