Percaturan

22 12 2008

huh? 2hari lepak kat umah memang aku ade percaturan dengan dia!!
start dgn hari sabtu aku dah ready nak  “menang”. Hahah, memang aku gelak guling2 kat karpet ijau
sbb petang tuh aku juara! w/pon puteri salju aku kna ngap dulu, tp skill lenggokkan tangan aku yg
memimpin putera katak tatap memberi kemenangan utk aku…hehheeheeh…hechech…

check

cek mek moLek

bile malam tiba, percaturan kali ke-2  berlaku lagik..!!.isk..isk..aku tewas! arrgghh, aku dah
kata daah, bila malam kala bulan mengambang, sumeer teknik aku dah sumbang!!ces..ces..ces..
dgn 3 langkah dia
kunci aku!!..hahah..nih dah kali ke-2 lam idup aku di bius camnih…ceet,
aku saje je nk kasi dia menang..hakhak..:P

saper kna camnih, saWan lee..hihi

saper kna camnih, saWan lee..hihi

 

hari Ahad dah tukar game laen, main dam APET pulak..lagi rileks, cepat sket abes maen dan ‘pekalah’ xde r
sawan..ngehngeh

P

xde motif,saje tempek cni.. 😛

best oo maiin.. dah lama r x asah otak pas kuar uni, sekali-sekala layan teruja jugak..hohohoh..mewwi krismaS!

 

Any One else nak buat percaturan dgn aku…?? 🙂 come here..come here..kui..kuikui

Actions

Information

Leave a Reply

