Perasaan SaYa…

11 04 2008

Hayyaarrghh..Minggu nih aku ditempatkan d TM Point Muzium…X tau la ape perasaan duk kat cni…Macam2 adoo…Meh nak elaboratekan:

Gumbira:

Aku rase cam gumbira aje biler dgr TMPoint sbb sblom nih blom penah pon masuk kedai nih…Memang colorful..Jauh beza kalo gi kaunter pejabat pos or bank..Jom la reramai bayar bil ASTRO,TNB,JBA,CELCOM,wat telegram kat TM Point nih…(“,) promote pulaks..

Seronot:

aku rasa cam seronot sbb environment tempat tuh berseri sket berbanding training sblom nih yg asyik duk ngadap mesin ajerk…keliling penuh ngan transmission,MDF, FDF..ape pe F laah…Kat cni leh tgk makcik-pakcik,jejaka-jejaki,cik,puan,atuk,nenek dtg ngan cam2 gaya,pesen ler..sumer dtg nk byar bil/wat complen..Teringin gak nk tgk artis dtg byar bil,tp kenkawan aku kate kat TM Point Bangsar baru banyak..Huhuu…Melepas la aku nk tgk gambo I/C artis nih…ahahks..

Sedey:

ntahla…aku xtau naper perasaan sedey tuh masuk lak lam hati nih…Ada la sket2 benda yg wat aku terasa biler duk cni…tp x elok r nk citer kt cni… Pendek kate..Bile dah mula kerje,IQ ngan EQ mesti kena kuat..Kalo x kuat nnt diri sendrik yg tensen…Betul kata ex-supervisor praktikal aku dulu,..”Kalo kiter tensen ngan kerje xper..At last kejer tuh leh pas kat org xpon takes time nk siapkan…Tapi kalo kiter tensen ngan org..kerje pon x siap,ngan orang tuh pon kiter x leh tahan nak keje sama2…”…camtuh r lebey kurang..So, kenalah pandai2 bawak diri..Setakat nih aku still leh bertahan lagi…Ala..2minggu jer pown duk cni..Heheheee…Satu pengalaman yg baru utk aku…

Lain-Lain:

Huhuu..Tetiap hari kna kuar rumah time matahari x muncul lagi…Sampai rumah pulak matahari dah abes muncuL…Windu pulak kat matahari..Heheheee 🙂

Ahaks…Camtu la perasaan SaYa…

 

Actions

Information

Leave a Reply

